zondag 14 februari 2010

Rijswijk

Vandaag ondanks de sneeuw toch naar rijswijk gegaan, was de moeite waard en weer wat leuke aankopen gedaan.



Voordat we naar rijswijk gingen, had ik bedacht stofjes te kopen in de stijl van veel franse weblogs, nou dat is aardig gelukt dacht ik zo.

Gisterenmiddag nog even lekker geknutseld met mijn dochter, kijk ze heeft een schattig vogelhuisje gemaakt voor de babykamer met papier van rosadotje dat kan je kopen bij Yourzoap, dat is een hele leuke webwinkel voor allerlei knutselspulletjes en leuke stofjes enz.




 



Zelf  heb ik toen ook nog maar iets geknutseld, best leuk geworden.





Fijne zondag nog
Groetjes Niekie






9 opmerkingen:

  1. Hoi Niekie,

    leuke blog heb je, ik zal je bij m'n favorieten zetten!
    Prachtige aankopen heb je zeg, weet je al wat je er van gaat maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Waar was je in Rijswijk. En wat was daar te doen? Mooie stofjes zijn het en dat vogel huisje is echt super. Leuke aankopen in ieder geval. Fijne avond nog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige stofjes heb je gekocht, ik zie groen........;)
    Nee hoor, ze zijn je van harte gegund en ik geniet al als ik denk dat we hier binnekort het resultaat van gaan zien.
    Feliciteer je dochter maar met dit prachtige vogelhuisje dat ze gemaakt heeft, mijn complimenten,
    fijne avond nog van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer het weer gooide roet in het eten want ik had graag naar die quiltdagen gegaan.
    Mooie lapjes heb je gescoord,super.
    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Niekie,
    Ik kwam hier terecht, wat een mooie dingen heb je gemaakt. Leuke lapjes in Rijswijk. Ik dacht dat je de creabeurs bedoelde, maar er was ook een quiltbeurs,leuk! Er is zoveel te doen en te koop op hobbygebied tegenwoordig.
    Ik kom hier zeker nog eens kijken!
    groetjes,
    Wilmi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stofjes heb je gekocht in Rijswijk, echt die franse sfeer inderdaad, benieuwd wat je er van gaat maken. Ik zet je ook bij mijn favorieten.

    groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heej Nienke,

    wat ziet dat er leuk uit het vogelhuisje en ik ben verliefd op je stofjes mmmmmmm franse blogjes zeg je ik ga op zoek want het ziet er zo gezellig uit.

    groetjes en een hele gezellige blogweek Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er goed uit zeg, was je zeker naar de Darling Market (ben ik helaas al een tijd niet geweest).
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen