woensdag 24 februari 2010

Pasen

Ben begonnen om een paar paaseieren te decoreren, lekker kliederig werkje.
Het voorjaar komt voorzichtig om het hoekje kijken,als het zonnetje door de wolken komt, lijkt het al gelijk heerlijk.





Ik heb ook nog een schattig tilda vogeltje gemaakt.



Deze hyacinten staan lekker te geuren in de woonkamer, ruik je ze al?




Vanochtend bij de post nog een leuk pakketje, deze bestelling heb ik gedaan bij Het Witte Luik en dat word zo ontzettend leuk verpakt naar je toegestuurd.





Tot de volgende keer
Groetjes Niekie

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie post Niekie, De eieren zijn zo mooi in de draadmand!
    De vogeltjes zijn schattig. Op dit moment ben ik ook met vogeltjes bezig,van een CK patroontje.
    Je pakjes zijn schitterend !!
    Groetjes,Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je die eieren prachtig gemaakt zeg, de mijne liggen al een week klaar om aan te beginnen maar het komt er maar steeds niet van. Nu ik dit zie wil ik ze dit weekend zeker gaan maken :)
    lieve groet van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so very pretty i am a follower of your blog xx

    BeantwoordenVerwijderen